Bara massa tankar

 
 
Några kompisar ville att jag skulle skriva ett inlägg. Om något djupt och hemligt... Det som jag grävt ner i min själ som är riktigt djupt och hemligt hoppas jag ni förstår att jag inte kan berätta, eller skriva ut här. Men det fick mig att tänka lite. När man driver en blogg, eller läser kändisbloggar. En sak som jag tror är lätt man glömmer bort. När t.ex jag har haft en dålig dag, när man bara vill dra täcket över huvet och glömma allt, ni vet. Det skriver jag inte ut på bloggen sen. Det känns som att idag är det viktigt att man måste framstå som perfekt. Bli så älskad som möjligt, den perfekta flickan som har allt och är alltid snäll mot allt och alla.
 
Kändisar som bloggar tycks leva det perfekta livet, dom ser förbaskat bra ut och allt är bra. Vi "vanliga" människor går runt och suktar efter deras utseende och liv. Dom kan leva på deras varumärken medans vi måste jobba. Med det här inlägget ville jag bara säga att människor som inte strävar efter att skriva på ett visst sätt för att få det att låta bra. Som vågar vis sina starka och svaga sidor. Som istället lägger sin energi på att ha det bra, istället för att lägga ut bilder på falska leenden. Det är dom männsikorna man ska se upp till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0