Donuts trött butter

 
Hej hej på er!
Skolan var väll helt okej, vanliga lektioner men ändå lite mjukstart så vi gjorde inte så mycket speciellt. Andra dagen har gått och jag är redan skoltrött. Vet inte hur jag ska orka, tur iallafall att det är helg nu så man hinner vila upp sig lite. Jag ska försöka bli helt frisk. Min stakars näsa är snorig hela tiden. Efter skolan gick jag och Malin ner på stan. vi båda var trötta och hade ingen lust att gå på stan så istället gick vi på ICA och köpte donuts i väntan på våra bussar hem. När jag kom hem gjorde jag mig lite mer käk innan jag tog en liten nap. Var och är fortfarande himla trött. Är på inget bra humör alls, butter och klagar på allting. Funderar på att köpa en boxningskudde så slipper allt mitt hat gå ut på dom i min omgivning.
 
Nu ska jag leta reda på min älsklingsskjorta som har försvunnit, hoppas det kikar fram snart! haha. Sen ska jag se Ulriks nya program. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0