Första skoldagen...

 
 
... Är avklarad. Och flöt på rätt fort. Jag försov mig inte, hann med bussen och kom till skolan i nästan exakt tid (applåder till mig). Vi började 9 och slutade 11 så det var skönt. Fick sluta 20 min tidigare också till och med. Det var jätte kul att få träffa alla igen! Lika barnsliga och roliga. Vi gick mest igenom information, nya lärare, nya schemat och sånt ni vet. När vi slutade cyklade jag och mina finaste tjejer ner på stan. Tjockade oss på sibylla och pratade om allt möjligt roligt som hänt under lovet. Jag la undan en kappa som jag troligtsvis ska köpa. Har köpt lite smått onödigt men ändå nödvändigt skit lite olika dagar den här veckan. Det är ett stort block, några pennor, lås med 5 extra nycklar och jag det behövs alltid för jag tappar allt bort mina nycklar, stift, lim och massor av grymma snoddar från Bikbok såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0