Från min Iphone

 
Orkar inte skriva detaljerat om varje dag vad vi gjorde, men här är några bilder från min mobil + en liten text om varje.

1&2. Godaste jag ätit någonsin tror jag!! Jag hade inte provat gjort den innan, men enkelt och lättsamt var det!
3. Vi var påväg ner till sjön för ett nattdopp. Jag hade aldrig varit vid skärgården utanför Stockholm så förut, men det var jätte fint där.
4. Vi spelade paintpall, sjukt roligt var det!
5. Lite utav hur banan såg ut
6. Jag och Malin taggade, haha
7. En bild från Grönan, Eclipse. Kan egentligen inte fatta hur jag vågade åka den. Två gånger dessutom! Vi åkte allt där, förutom frittfall. Malin hade åkt den en gång innan och vägrade göra det igen. Jag ville men jag skulle aldrig vågat...
8. På torsdagen gick vi på skansen. Såg alla möjliga djur, fiskar, ormar, vargar, björnar osvosv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0