Full rulle

 
Heeej på er
Har hunnit med mycket idag, har dock inte mått bra alls. Började med att jag och Elin träffades på förmiddagen, bytte presenter och pratade. Sen tog jag bussen in till stan med Bob. Vi gick runt lite och kikade i butikerna. Mest för att jag skulle få välja ut några presenter. Och ja, jag var med då! Man tjänar in många timmar, dessutom blir man alltid nöjd med det man får. Min och Bobs grej. I alla fall.. Snoret rann hela tiden och huvudet dunkade, var inte på bra humör och hade ingen lust att gå på stan. Ville bara hem och lägga mig i soffan, haha... Efter några timmar komma pappa och hämtade oss, vi åkte direkt och handlade all mat tills imorgon. Lyckades ta mig hem levande. Åt middag och gick ut till stallet. Gjorde allt det vanliga! Känner att det blev bara massa babbel nu men tänker publicera det här inlägget i alla fall nu. Lägger mig tidigt ikväll, kan behövas. Godnatt readers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0