Oldies

Kopplade in hårdisken i datorn för att kika lite. Här hittar man allt möjligt, bilder från 2007, alla möjliga filmer. Har verkligen allt här!! Skämms över det mesta menmen... Inlägget hade blivit mils långt om jag skulle visa er allt, men här är tre styckna iallafall.. Haha!
 
Vår lilla katt som vi saknar så himla mycket. Eller ja vi saknar båda såklart!!
 
En jätte gubbe som jag var tvungen att ta kort på. Kommer ihåg att den var lika stor som 4 normalstora jordgubbar sammanlagt. Den ser inte ut att vara så stor men det var den kan jag lova!
 
Min tårta jag bakade när jag fyllde 12. Kommer ihåg att jag var så sjukt nöjd...
 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

fina bilder :)

Fråga ngt i min frågestund, perfekt tillfälle att få veta mer om missbildningen LKG :)
http://idahtt.blogg.se/2013/june/kor-pa-en-fragestund.html

2013-08-17 @ 09:37:32
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0