Glee

 
Jag är inget helt fan av serien Glee. Jag har sett lite blandat ur säsongerna och följt med Bob när hon ser och pratar om det (vilket är hela tiden) Jag tycker handlingen är lite konstig, men också lite smått rolig. Men jag älskar dom flesta nummer dom gör! Alla är så talangfulla, sjunger och dansar sjukt bra. Samtidigt dessutom! De covers det gör är också oftast bättre än originalen. Brukar slå på och kolla när jag känner mig nere, blir alltid så glad och hoppig av dom, haha. Tycker att det grymt att dom vann Teen Choice Awards, det förtjänade dom. Speciellt efter det som hände med Cory. Blev tårögd av Lea's tal, så fint! Där uppe, 2 av mina favoriter. Löööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0