Jag

Jag saknar Ludde och katterna sjukt mycket
 
Jag har märkt att jag ofta lägger till "haha" Efter meningar som inte ens var roliga
 
När en ny vecka börjar, eller på dagarna när jag går i skolan som vanligt har jag bara i tankarna och går och längtar till fredag
 
Jag är en både natt och morgon männsika. Jag älskar kvällar och sena nätter, men hatar att vakna sen på mornarna.
 
Jag är en sista minuten människa och gör nästan allt i sista minuten, pluggar, anmälningar tex. Men det ska jag verkligen försöka ändra på!
 
Jag har hål i öronen men använder nästan aldrig örhängen. Men tycker det är jätte fint! Jag kan inte sova i dom, såå oskönt. Så jag antar att jag är lite för lat för att använda. Men jag slarvar alltid bort dom eller så, wooups.
 
Jag spammar alla mina vänner på snapshat hela tiden, hehe
 
Jag måste äta nånting när jag tittar på film/tv. Annars känns det så tomt att bara sitta där, som att något saknas liksom...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0