Johanna hatar

2 bilder som inte har med inlägget att göra
 
Det finns massor av saker som jag hatar. Jag kan vara en riktig hat-sur-kärring ibland. Men oftast går det över väldigt fort! Tänkte skriva ner några saker som jag hatar i alla fall
 
1. Att prata med någon innan man har borstat tänderna på morgonen. Värsta andedräkten någonsin!!
 
2. Svenska filmer. Jag brukar i alla fall hata dom, men såklart finns det några bra
 
3. Offentliga toaletter! Sooo disgusting. I only do it if i really had to
 
4. När man inte hör vad personen säger och ber den upprepa men hör fortfarande inte. Vilket händer nästan hela tiden för mig. Oftast håller jag bara med för att inte verka dum. Och ja, jag har funderat på att kolla min hörsel
 
5. När några går långsamt framför en och blockerar hela vägen, döda mig!! Åk hem och gå långsamt istället
 
6. När man är på skolan eller hemma hos någon och upptäcker att man har hål i strumpan
 
7. Folk som står nära en i köer. Hänger över en när man ska slå in koden. Vad är problemet?! BACK OFF
 
8. Folk som inte hälsar på busschaufförer, kassörskor, ochsåvidare. Vill bara slå till dom!
 
9. När folk berättar om deras surauppstötningar/dåliga magar i detalj. Fantastiskt att höra.
 
Det här är det jag kommer på just nu, och hinner inte skriva mer. Hoppas ni får en bra fredagskväll för övrigt. Hade små planer att gå på bio med några vänner, men det blev ingen för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0