Leighton & Miley

 
Hittade det här klippet på Leighton. Egentligen ville jag se Miley's uppträdande från the vmas show men hittade inget bra. Såg ett litet klipp bara och wooow. Jag tycker hon är pinsam.. Om hon ville växa upp och inte bli påmind som Hannah Montana så tycker jag att hon är pinsammare nu är Hannah.
 
Nu kom jag lite ur spår. Tänkte skriva hur bra Leighton ör och hur dålig Miley är. Haha ne men nu fick jag det att låta så. Ville komma fram till hur perfekt Leighton är. hon har inte bara dröm utseendet. Utan sjunger bra, dansar, skådespelar +++++. Hon verkar leva dröm livet! Det här inlägget blev väldigt spretigt. Hur som helst! Måste rusa nu, vi hörs bloggen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0