Lista

Sätt att vinna ditt hjärta på: Visa att jag är den enda, ge mig snälla komplimanger, vara omtänksam och snäll, kunna prata om personliga saker, visa att jag kan lita på dig
 
 
Saker du ofta grubblar på: Gymnasium, vad jag ska lägga min pengar på, vad som händer efter döden, mina vänner/familj, framtiden
 
 
Saker du köpt på den senaste tiden: Skolsaker, tröja, mat/fika
 
sätt att få dig att le/skratta: Göra något snällt/överasska mig, dra något roligt skämt, berätta något pinsamt
 
 
Gamla favorit låtar: Times like these - Foo Fighters/Marry me - train/ arms - Christina Perri
 
 Beskriv dig själv som person: Har fruktat den här frågan ett tag nu. Men jag skulle beskriva mig själv som en glad, sprallliiiilig, lite barnslig, kan vara lite "bossig" ibland, öppen, ärlig, pratig, gillar att stå i centrum, klumpig, osmidig som faaan, blir lätt arg och kan nog vara lite bråkig, ganska galen, skämtig, oseriös hälften av min vakna tid...

Kommentarer
Postat av: Silvia

Fin blogg du har. Kika gärna in på min blogg :D

2013-08-27 @ 16:44:58
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0