My birthday

 
Heeej! Gör ett snabbt inlägg innan jag sätter mig framför idol och andas ut. Har haft en underbar dag! Tog en mini sovmorgon innan jag klev upp och gjorde min favorit frukost - våfflor såklart! Öppnade lite paket och bara tog det lugnt innan jag tog bussen in till stan och mötte mina vänner på en kina restaurang. Där bjöds det på mat, efterätt, sång och presenter. Personalen hörde när mina fina vänner sjöng för mig så dom ordna liten speciall efterätt och konfetti. Jätte trevliga och snälla! När jag kom hem hjälpte jag till med middag och tårta, åt tillsammans med familjen ochsåvidare... Är jätte nöjd med dagen, kan inte ha varit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0