Skal till mobilen

Jag har inga skal till min mobil som jag verkligen gillar, alla är så tråkiga. Är less på dom allihopa. Helst vill jag kunna använda mobilen utan skal men det är tooo risky. Ett litet misstag så ligger den där med 209 sprickor. Den känslan vill jag inte uppleva igen. 
 
Även fast jag älskar alla fina skal som man ser överallt så äger jag inga själv. Jag älskar när dom matchar till kläder! Helst av allt skulle jag vilja beställa och göra ett eget med egna bilder, så fint och mer personligt. Då är det en liten risk att det är någon som har likadant.. Jag ville bara tipsa er om en sida Idiwa som har massa fina mobil skal till ett bra pris, inte bara till iphones. Sen har dom mycket annat fint. Mobilväskor och så vidare... Så kika in där! Funderar på att beställa hem några själv faktiskt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0