Skriver av mig dagen innan skolan börjar igen

 
Vill inte att den här dagen ska ta slut, vill inte heller att sommarlovet ska ta slut. Det är skrämmande hur fort tiden går! Det känns som att skolavslutningen var igår, alla stod i sina fina klänningar och då hade vi hela sommarlovet framför sig, nu sitter jag här med hela bakom mig. Men det här sommarlovet har varit riktigt bra. Både nackdelar och fördelar.
 
Jag har lärt mig massor av nya saker, känt frihet, brunbrända armar, ätit massor av jordgubbar, träffat nya vänner och kommit närmare gamla. Vilket jag är jätte glad över! Nu väntar en ny termin i skolan. Lärorik, jobbigt men ändå rolig. Faktiskt så ser jag fram emot den, men ändå inte. Dom första dagarna blir väll kul, men mindre kul när alla läxor och prov drar igång. Jag måste se till att få saker gjorda, försöka undvika stress och jag ska känna mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0