Stor svart Jeep

 
Gooodmorgon, har precis ätit frukost. Men jag vaknade runt 7 av att mamma kom in dundrandes på mitt rum för att hon trodde att jag hade åkt iväg i en stor svart Jeep som tydligen har svängt upp på vår gård och vänt 2 (!!) gånger. Jag sov som vanligt och hörde ingenting, men mamma vaknade och såg den. Grymt läskigt... Jag kan höra saker när jag sover men vaknar aldrig. Det var som natten när det var Dagmar storm, för er som inte vet så var det en sjuk storm som inträffade här. Ingen i min familj sov förutom jag... Jaja! Ska göra pannkakor till sjuklingen Bob, hon har fått ögoninflammation och är riktigt hängig, huvva. Hoppas inte jag blir smittad bara! Jag brukar faktiskt klara mig rätt bra. Sen ska jag börja göra mig ordning för att åka in och möta upp Malin, vi ska kolla efter tågresa ner till Stockholm, iiih. Hörs sen bloggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0