Utslag

 
 
Heej bloggen!
Igår kväll märkte jag att jag hade fått några röda utslag som kliande något sjukt. Tog förgivet först att det var myggbett. Men då kom jag på att jag har inte varit ute så mycket på sistone och det har inte varit så många myggor. Blev lite orolig och trodde att jag började få vattkoppor eftersom jag inte har haft det förut. Bytte sängkläder för säkerhetsskull om det skulle vara några odjur som leker med mig. Det tog ett tag innan jag somnade och jag var helt säker på att jag skulle vakna helt rödprickig. Men jag tror jag har klarat mig, inga fler än så länge.. Men jag vet fortfarande inte var det är, om det är allergi utslag eller myggbett, i dunnoo?!
 
Sen jag vaknade idag har jag inte gjort något annat än slöat i soffan framför GG. Planerat att gå ut och göra vettiga saker istället och vara lite effektiv. Om serieberonde klassas som problem är det ett stort problem jag lider av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0