Vad jag har i min väska

 
 
I den här mina vänner, kan man hitta allt möjligt krams. Tänkte visa er vad jag hittade där i just nu. Jag och Bob brukar ofta skifta väskor och låna varandras. Så alltid kastar vi ut allt som är i och får packa om allt. Men jag brukar inte ha med mig så jääätte mycket saker. Iallafall inte som dom flesta tjejer brukar ha, hela necessären och jag vet inte vad. Sen beror det på vart jag ska, om jag ska till skolan som vanligt kan det finnas lite mer, böcker, jätte viktiga papper som får trängas ochsåvidare. Men om jag ska tillbringa en dag på stan så får det här följa med i min väska:
 
1. Plånbok och nycklar. Min älskade stora plånbok som tar upp nästan all plats som finns i väskan.  Också mitt extremt fula nyckelband som jag vann i en skidtävling när jag gick i femte klass. Men också en liten nyckelring på min älskade gamla ponny som alltid får följa med mig.
 
2. Liten bok & penna. En liten bok som jag brukar ha med mig, skriver ner allt möjligt. Saker som jag kommer på och kan blogga om, inköpslistor te.x
 
3. Våtsarvetter. Kanske det viktigaste att ta med!
 
4. Lite kvitton. Hittade jag också, oftast samlar jag alla i min plånbok men när jag är för lat för att ta fram den slänger jag bara ner dom.
 
5. Pengar & busskort. Lite pengar som låg löst där nere, likaså mitt busskort. 
 
6. Mitt nivea läppbalsam & hårsnoddar. Hittar alltid hårsnoddar lite här och var, men det kan alltid behövas.
 
7. Vattenflaska & Tuggummi får alltid också följa med.
 
8. Hörlurar. Och eftersom mina vanliga vita iphonehörlurar har gått sönder så fick jag återvinna mina gamla tillhörande min sony ericsson från kanske 2009?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0