Den klassiska om året listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag komma på just nu, kanske. Eller jag vet inte, haha
 
Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt men tyvärr för det mesta inte det bästa som jag hade hoppats på..
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? - Alltså det vet jag inte, Jag tror och hoppas på det självklart.
 
 

Blev du kär i år? Nej

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 12 Juli

Vad är din största framgång 2013? Oj. Skolan kanske? Eller för den här terminen. Under hela året så vet jag faktiskt inte. 
 
 

Vad spenderade du mest pengar på? Maaaat haha. Annars kläder och onödiga småsaker. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och familj såklart, Pytte har också gjort mig lite extra glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Deet är många! bl.a Requim, Story of my life, Wake me up, On top of the world, can't hold us, Blurred Lines, Wrecking Ball, Pompeii,
 
 
 
 
Vem har du umgåts med mest? Det har varit olika i olika perioder. Men framförallt Malin!

Bästa minnena från 2013? Stockholmsresan, Ulrik's konsert, när vi hämta Pytte, Åre resan med skolan, flera "små" minnen också
 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nope
 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ett liv, haha nerå. Men fler resor och upplevelser.
 
 
Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet, tagit vara på tiden mer, rest mer och lagt undan mer pengar på ett sparkonto. Något att göra till 2014 kanske?
 
 
 Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat allt för många timmar med att inte göra ett dugg, klart man måste chilla ibland men ja...

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Kämpa på trots alla motgångar du möter.Fokusera på rätt saker, det och dem som är viktiga för mig. :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan du visa vad du fick i julklapp?

2013-12-27 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0