Frågor

Känslan att vakna upp och veta att det äntligen är jullov, går inte beskriva!! Låg kvar i sängen till klockan närmade sig 10, skuttade ner och gjorde frukost medans spotify jullistan spelades. Det är snöstorm ute, men det gör inget för att jag är glad ändå. Idag ska jag börja slå in alla julklappar, har två kvar att köpa dock... Måste fixa dom ihelgen! Ute i sista sekund som vanligt.. När jag får in anonyma kommentarer brukar jag svara i ett inlägg, annars försöker jag att svara direkt. Blir alltid lika glad för nya kommentarer men skriv gärna erat namn, jag bits inte!
 
Vad har du önskat dig i julklapp? och vad ska du göra på nyår?
Här är ungefär vad jag har önskat mig, inte exakt allt heller meeen, hehe.
 
Jag har inga speciella planer till nyår ännu, tyvärr. Antingen hittar väll vi tjejer på något annars firar jag hemma med familjen.
 
Vem är din bästavän/närmaste vän? 
Dom jag jag umgås med mest är väll de som står mig närmast. Däremot berättar jag inte allt för dom, har få jag verkligen litar på.

Heter pytte pytte eller är det ett smeknamn? 
Pyttes riktiga namn är Summers Roxette (hoppas jag stava rätt nu)

Vad är det bästa med julen? 
Jag tycker att själva stämningen, folk känns mer generösa. Sen alla gosaker, köpa alla julklappar, snön, och de traditionella jullåtarna.

Fin blogg :)
Tack finiiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0