Gråter nästan av glädje

 
Det här är den första söndagen på läänge jag har gått runt hela dagen utan den vanliga söndagsångesten. Antagligen för att jag inte har några läxor eller något som måste göras, gråter seriöst av glädje. Bästa känslan.  Har bara chillat hela dagen, bakat saffrans bullar (som blev sjukt goda). Bob färgade mitt hår också, i början var vi lite skeptiska med det blev faktiskt bättre än vi trodde. Liite för mörkt kanske, får se om jag behåller det såhär eller om vi ska bleka. Bilder kommer så småningom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din bästavän/närmaste vän?
Heter pytte pytte eller är det ett smeknamn?
Vad är det bästa med julen?
Fin blogg :)

2013-12-17 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0