Jag skiner inte hela tiden

 
Hej på er!
känner att jag måste skriva av mig lite. Senaste bilden är inte riktad till någon eller några speciella. Bara så jag känner när PMS Johanna kommer fram. Vilket är nästan hela tiden.. Nej men, jag är en sån person som måste visa mina känslor. Om jag har haft en dålig dag visar jag oftast det. Jag kan inte bara dra på ett fake smile och vara trevlig. Oftast är det Bob som får ta smällen. Jag kanske låter jätte elak nu men jag är jätte glad att jag har mina vänner och jag älskar er allihopa! Vissa dagar är jag bara inte världens ängel. Dåliga dagar har vi alla..
 
Btw, så håller jag på att fixa lite med bloggen. Ska byta ut headern och göra lite fler små ändringar. Och så fort det är klart kommer jag att försöka uppdatera mer som vanligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0