Måndag 30 december

 
Usch den här dagen började inte bra, men slutar nog bättre förhoppningsvis! Vaknade och mådde så himla illa, jag trodde bara att jag var hungrig så jag började göra frukost som vanligt. Sen blev jag yr, började kallsvettas, svartnade för ögonen och till slut fall jag ihop, svimmade och föll emot i fläktkanten och sen in i bänken. Kände mig bättre senare, lite groggy men jag trodde det skulle bli bättre så jag följde med pappa med hästarna till hovslagaren. När vi var klar där for vi in och kollade för säkerhetsskull. Och det ser bättre ut! som tur.. Det beror på mitt låga blodtryck och det kan komma bara sådär, så det är lite scaary. 
 
Ska ta det lugnt nu, lägga mig i sängen och se på One Tree Hill. Har börjat sett om hela serien nu, började för någon dag sen och är redan på season two. Så bra, helt fast. Älskar serier, haha. Uppdaterar er mer imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0