My Queen

 
Jag kommer ihåg att för ett tag sen, fick jag en kommentar. Det var någon som undrade vem min förebild är, vem jag ser upp till. Jag tror jag inte har svarat riktigt på det, eller varför. Personen jag ser upp till, Manhattans queen och modeikon. Enligt mig iallafall, och i rollen hon spelar. Det är ju inte riktigt Leighton som jag ser som förebild, även fast hon verkar vara en underbar person utanför Upper East Side världen. Blair Waldorf är ju en påhittad roll, men det gör inget. Inget fel med att ha en påhittad förebild. Blair Waldorf har allt! Kläderna, attityden, framgångarna, kärleken, ett unikt utseende, pengarna, precis allt. De roligaste scenerna i Gossip Girl är självklart när Blair är i farten. Hennes liv är så spännande, och hon har alltid en ny plan på gång. Ni som inte har sett serien, ni borde verkligen göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0