Stockholm International Horse Show Resa 2013

Här kommer några bilder som jag tog med mobilen när vi var i huvudstaden. Det hade blivit mycket finare och roligare bilder med kameran, men jag orkade inte gå runt och släpa på den... Kanske ångrar lite nu efteråt att jag inte ens tog med den men aja.
 
Flyga måste vara bland det härligaste som finns
 
Lunch på bästa resturangen Pizzahuuut
 
Här spenderade jag en natt i min ensamhet i världens skönaste säng, välbehövligt
 
En bra stark på dagen muums
 
Påväg mot Globen
 
Världens bästa pappa
 
Som sagt, hade blivit ganska mycket bättre bilder med kameran
 
Att vandra runt på Stockholms gator måste vara bland det bästa någonsin. Så mysigt!
 
Innan vi åkte hem åt vi på Pizzahut igen, så värt
 
På Arlande påväg hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0