Bilder från helgen

Eftersom jag inte har orkat att överföra alla bilder från mobilen till datan så får ni några instagram bilder så länge! Jag tänkte skriva detaljerat som dag 1, dag 2 osv. Men det skulle bara bli drygt att läsa, haha.
 
 
Lite av min packning
 
 
Lördagen i Åre, jätte fina backar som alltid och utsikteeeen, dock var det rätt så kallt...
 
 
Myys i stugan, några dagar innan hade vi köpt ett travel kit på H&M. Ett par strumpor, en nessisär och en ögonbindel. Fast det ser ut som att vi har pannband på oss...
 
 
Sista dagen (söndag) Åkte vi på holiday club, det var soligare än vad det var på lördagen så jag tror att dom flesta åkte skidor då, vi var nästan själva där ett tag. Därför jag ser helt forever alone ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0