Gick och köpte mig en basker

Efter skolan fick jag jätte ont i i huvet, men som tur gick det över ganska fort. Antagligen därför jag känner stress inför prov, och som vanligt har jag höga krav att prestera bra. Iallafall så gick jag och Kajsa ner på stan efter vi hade slutat kl 4, hon skulle lämna tillbaka en tröja och jag leta mig en basker! Efter gått igenom hela stan hittade jag en på monki, för ett bra pris också! Var tvungen att slå till, så himla söt, haha. Har nyss ätit middag, ligger i sängen och smsar with ma friends. Har ingen lust men måste gå ut till stallet, tur att det inte är sååå kallt ute. Det går mot bättre tider iallafall. Juste, kom på att jag har prao att fixa också.. Byeebye

https://cdn2.cdnme.se/3139566/6-3/pic_512b9952e087c36f000e0d63.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0