Måndag morgon

Goodmorniing!
Trotsade min sovmorgon för att jobba i mattestugan, eller ja det är mening att jag egentligen ska träna nu men jag ligger efter och vi har matteprov nästa vecka. Vill verkligen bli godkänd.. Buuh, lika otaggad på att det är måndag som vanligt.. Sitter i bilen och filosoferar, idag är det 4 februari. Shiit vad dagarna går fort, har inte tänkt på att det redan är februari! 1 månad av 2013 har redan gått. Även fast det går grymt segt nu, i skolan och allt så går dagarna hela tiden. Nya saker att se fram emot! Snaaaart firar jag och Ludde 3 år tillsammans :) om jag tar mig igenom den här dagen så kan jag hem äta-rida-plugga, like always. Har jätte många bilder att visa er från helgen, här har ni ett litet collage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0