Min dag

 
Hej på er!
Äntligen tid att sätta mig ner och skriva ett inlägg. Min dag har varit väldigt intensiv! Vi hade friluftsliv med skolan, vi sparkade över isen 2 mil, jag och Malin. Vi hade inga broddar, sakta men säkert tog vi oss framåt. Hahaha, måste sett fult ut. Kom hem rätt tidigt, la mig direkt på sängen och tog en powernap. Som inte varade länge, ludde hade lyckats ta sig ut ur hagen 3 gånger. Tönt ponnin kunde inte klara sig ifrån Joffe och Felix med 2 meters avstånd, som tur kom mamma hem precis och fixade allt. När hästarna stog inne och allt var klart fikade jag och for in på dansen.
 
Blev väldigt stressigt, men kom precis i tid. Tränade på tävlingsdansen, kom på några nya steg och gjorde några övningar.Var helt slut i armar och ben sen sparkningen men gick hyfsatt. Mamma hämtade mig, vi åkte hem och åt tacos. Gick nästan direkt ut till stallet, red Luddisen i paddocken. Hoppade ett litet kryss och tränade markarbete. Trots att skotrar brassade på ängarna brevid så gick det bra. Lyssnade och var koncentrerad. Nu blir det mys framför tv med the family. Skriver imorgon, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0