Newnewnew

 
Är så sjuuuuukt less på min design nu, den är så tråkig, så gammal, så ful nee men jag håller faktiskt på med en ny! Måste verkligen fräsha upp med något nytt snart! Påtal om att fräsha upp ska jag fota nya bilder i helgen så jag har något nytt att visa er. Bortsett från det så är jag så sjukt trött, less på allt som har med skolan och göra. Massa prov och inlämningar till nästa vecka att göra klart. Får ångest så fort jag tänker på det. Fick tillbaka mitt no och spanska prov tidigare i veckan, Ledström fick sitt första C i no:n någonsin, wehåå. Är jätte nöjd, spanska provet gick inte lika bra. Fick bara kolla igenom, inte ens veta betyg men det kändes ändå inte lika bra. 
 
Förutom vädret idag så har dagen varit rätt bra, chill daaaaay. Imorgon har vi bad på morgonen och jag dör om det är typ snöstorm som det var idag, för jag måste gå rätt så långt och det vill jag bara inte. Nu ska jag ta en snabbis dusch och sen gosa ner mig framför nån film, Malli sa att Miley Cyrus nya film so undercover gick att se så det ska jag nog göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0