Praauuu

Tjenaaree!
Min dag har varit rätt så bra, hoppas eran också har varit det! Började med två sega lektioner, bild och svenska. Tog mig igenom dom, sen väntade en idrottslektion, basket helt okej fast jag är så värdelös på det så det blir dötråkigt. När vi slutade åkte jag och görlsen hem till Linnea och gjorde lite mellis som bestod av våfflor, chokladsås, hallon & mango till det, muums. När vi alla var mätta och belåtna (lolz) satt vi mest och pratade o fördrev tiden tills deras träning började. Då kom papi och hämtade mig så vi for hem. Har inte gjort något mycket alls förutom att leta en praoplats. Lappen ska snart in och har ingen aning vart jag vill praoa. Senaste gången var i 5an på en getgård, hell no igen. Fast det var rätt kul ändå! + där ifrån jag fick Stelli juu. Dom roligaste ställena tar inte emot folk förutom dom som går på universitet då... Annars är det typ dagis som gäller? Ingen lust att åka på vinterkräksjuka heller. Men gud vad negativ jag lät nu.. Ska sluta lata mig och träna istället nu! Baaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0