Sön 17 februari

Hejhejhej
Helgen börjar lida mot sitt slut, tyväärr. Har hunnit med en hel del iallafall! Igår kom Elly hit på förmiddagen, vi tog en ridtur i skogen vi hann precis ut innan solen gick ner. Sen när vi kom in åt vi tacos och tävlade vem som gjorde godaste kladdkakan, haha jag vann lätt. Idag red jag Ludde tidigt i paddocken, allt var perfekt, vädret, underlaget,Luddisen. Jag brukar alltid rida med martingal, men jag hade glömt den inne och var för lat för att hämta den. Så jag körde utan, och det gick aaaas bra. Shit alltså, han var lydig,lugn, samarbetsvillig och allt. Gick lika bra att korta som länga galoppen, tillochmed jag red rätt bra! Försökte ha en lugn och stilla hand, lätt i sadeln och ben på. Kändes som allt satt idag. Fler ridpass som idag taaack. Nu ska jag peppa inför skolan imorgon och se lite på GG.
Collage från yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0