Söndagkväll 22:11

Helluuu
Har gosat ner mig under täcket ny duschad. Min syster var så gullig och gjorde en inbakad fläta i mitt hår. hoppas på fina lockar imorgon då, hihi. önskar också att jag kunde fläta hår, såna här perfekta flätor också. Spelade nyss in en spanska text och skickade iväg till min lärare, uusch vad jag hatar min röst, speciellt inspelad också. Har matte prov imorgon, är inte så speciellt pepp. På en måndag också?! Måste bara blir godkänd, dööör lite annars. Har bara gjort vanligt söndags-göra idag. Förutom att jag och pappa åkte ganska tidigt på förmiddagen till ett ridhus i närheten och tränade Luddis. Kommer inte ihåg när jag red i ridhus senast...? Hade förvänta mig att han skulle vara piiiiigggg, men icke då. Han var precis lagom. Tränade markarbete med små kryss, inga konstigheter alls. Istället för att skriva en massa onödigt skit ska jag se lite på film och göra lite varm choklad, goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0