09:22

Heejsan
Igår (fredag) skolan var så himla seg, segaste dagen i veckan. Först hade vi no labb i evigheter kändes det som, och sen engelska sista lektionen i 3 timmar, uusch och fy. Är alltid såå trött på fredag också. Men efter skolan åkte jag and my friend Malin och köpte massa gott, sen åkte vi vidare hem till henne. Vi såg på film också fick jag träffa hennes söta hund Pumbiii, genast mycket roligare. Men idag är det lördag, jag sitter i pyjamas och äter frukost. Ska strax göra min iordning, vi ska åka till sundsvall idag. Så bil i 3 timmar väntar, ni som känner mig får gärna vara social med mig! Ingen aning när jag kommer hem, kanske uppdaterar från mobilen om internet funkar, det ska alltid jävlas med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0