Desperata dubbelklickare och lite annat

 
 
Är det bara jag eller stör ni er också på desperata dubbelklickare, de som spammar instagramflödet, kommentarer  andras bilder "gilla 10 av mina bilder så gillar jag 40 av dina" Big no, sluta sammla likes nu vaaaa. Är likes verkligen allt som räknas? Det finns väll ändå viktigare saker i världen.

Annars, min dag har varit sämst. Eller den började iallafall bra men sen gick allt ner, blöö orkar inte skriva. Ska duscha och sen plugga lite spanish! Prov imorgon, yeeeaaah. Bara för att inlägget handlade lite om instagram bjuder jag på några bilder därifrån + tigger lite följare, heheh @jledstrom
 
Bild 1 - GossipGirl böcker, rekommenderar verkligen!
Bild 2 - Från i söndags när jag och Malin lunchade på stan
Bild 3 - Snygg bild på snyggaste boyzeen
Bild 4 - Random bild jag tog och kände för att lägga upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0