Friidaaayy

 
Hooola everyonee!
Kollade nyss klart på gladiatorerna, haha blir så sugen på att göra alla tävlingar dom gör! Känns skönt att veckan är över och att jag har en hel helg framför mig! Har planer att gymma, rida, träffa mina kära vänner och skriva lite på några uppsater. Helgen blir vad jag gör den till.. Har inte gjort något speciellt idag förutom att jag och Malin gymmade imorse innan skolan, riktigt skönt! Får se om det blir något vi kommer fortsätta med? Kul att jag har fått lite motivation att träna, inget jag skulle vilja göra i vanliga fall bara sådär, Gymmade igår också, och imorgon blir det ett spinning pass på förmiddagen. Blir iallafall tidig morgon imorgon så det är lika bra att jag går och lägger mig nu, godnatt kära ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0