Godkväll kära ni

 
Hejhej!
Håller på att skriva på ett stort projekt inom skolan, men fick en black out, raderade det jag hade skrivit och nu vet jag inte vad jag skriva, vart jag ska börja eller nånting. Så då tänkte jag att det är lika bra att ta en paus och göra lite kvälls fika. Klockan tickar iväg så jag kommer nog inte hinna skriva något mer ikväll, ska nog ta en dusch och sen mysa ner med te och film. Har slutat 11 hela veckan för att det är utvecklingsamtal, jag hade mitt igår, hur segt som helst, haha! Annars är det huur skönt som helst att bara gå en lektion och sen sluta, men det känns rätt meningslöst att gå.. Har absolut inget mer att skriva nu och måste hjälpa pappa med att sätta ihop en byrå, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0