#Happyashell

 
 
Tjeeeniixen!
Ser ni något speciellt med bilden? Jaa det är sant, tandställningen är borta!! Var hos tandläkaren 8 imorgon och skulle ta bort den, hela veckan har jag gått och längtat. Först imorgon sa dom att dom skulle skjuta på det så då blev jag vääldigt besviken, men sen kom dom fram till att ta bort den imorse ändå. Det gjorde sjukt ont, sen fick jag sitta och sega där alldeles själv i väntrummet typ 2 timmar. Men nu är den äntligen borta! Dessvärre fick jag någon skena som jag ska ha ett tag så inte tänderna flyttas tillbaka på en gång. Jag är jätte nöjd det är jag! Tillskillnad från nu så skäms jag över hur mina tänder såg ut förut, haha.
 
Annars då? Jag sitter och tänker tillbaka sen i somras då jag hade all tid i världen att sitta och skriva långa inlägg, nu har jag inte ens tid för ett mobil inlägg. Så tråkig att bara skriva om vardagen också.. Senaste dagarna har jag bara suttit inne, pluggat och hållt mig borta från ytterdörren, sviin kallt ute. Hoppas det vänder snart! Planerat att gå upp tidigt imorgon så ska kolla lite på film sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0