Mina nyårslöften

 
Tänkte dela med mig av mina nyårslöften! Mina mål och löften för 2013:
 

Spendera mina pengar rätt och lägga undan sparpengar

Jag är en riktig slösare. Det värsta är nog att jag lägger mest pengar på mat, fika, godis och sånt. Minst 500 kr i månaden på sånt. Lite godis där, lunch på stan där, mat där, fika där. Men i år ska jag verkligen förka bli mer sparsam och lägga undan pengar istället. Alltid bra med lite extra pengar? och spara till kanske t.ex någon resa isomar.

 

Försöka hitta en balans i mitt liv

Jag brukar ofta klaga på att jag alltid är så trött och slö, dags att ta tag i det förr eller senare! Ska hitta ett sätt jag kan leva för att bli en piggare och gladare människa!

 

Träna mer/äta nyttigare

Träna mer har alltid varit en punkt på nyårslöften för mig, i år ska jag verkligen försöka göra nånting åt det! Träna till beach 2013 dessutom ;) Ne men,  jag sämst kondis. Jag vill verkligen bli vältränad och må bra! Jobbigaste vägen är dit, men jag ska lyckas :) Måste börja äta nyttigare också, mindre skräpmat!
 
 

Vara med de männsikor som får mig att må bra - lära känna nya människor - bli en bättre själv

Jag ska bara spendera tid med människor som uppskattar mig och får mig att bra, som ger positiv energi helt enkelt! Älskar att träffa nya människor, hoppas på fler i år! :)
 

Lägga ner mer tid på bloggen

Ska försöka lägga mer ner tid på bloggen, få fler unika läsare. Dock under ingen press!

 

Blir noggrannare med allt jag gör

Måste bli noggrannare med allt jag gör, kan vara små saker som att te.x kolla mailen. Ja, ni förstår? Det gäller även rutiner äta/sova/klockan måste verkligen bli bättre på det! Organisera mer och fixa scheman när det gäller hästarna/skola. Ska hålla ordning och reda överallt också!

 

Leva i nuet

Inte stressa inför något, ha den bästa sommaren eeeveeer.

 

Lägga ner mer tid på skolan

Plugga ordentligt och höja mina betyg! Jag brukar vara den som sätter mig kvällen innan med ett arbete som ska in dagen därpå. Om jag bara lägger ner tid och försöker så kan det nog bli bra till slut. Inga panik arbeten här inteeee ;)

 

Tror att jag har fått med allt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0