My last two days

Maaaalin
 
Här sitter jag framför tvn och äter på ett äpple! Har inte bloggat något på sistone som ni kanske märkt, har velat vänta tills jag får tillgång tilll dator och internet, så nu passar jag på! My last two days har jag följt med Malin på gym efter skolan, det är en gratis hela veckan så hon undra om jag ville följa med. I måndags var vi på ett spinningpass, i början gick det bra men den sista halvtimmen var hemsk. Benen kändes som spagetti och svetten rann, kunde seriöst inte stå normalt på 10 minuter. Men det var faktiskt kul! Igår gick vi på skivstång och intervaller, tränade inprincip hela kroppen. Olika övningar med vikter och intervaller, det var också kul men sjukt jobbigt! Mycket av de var nytt för mig så det gick väll sådär, haha. Nästa gång får jag ta med två vattenflaskor, gör ju slut på en efter uppvärmning innan själva passet har börjat. Om jag hinner sen längre fram så ska jag skaffa ett gymkort, lätt!
 
Dagen var riktigt seeg, började med att jag försov mig, fick springa till bussen, och kom någon minut till skolan. The typical meee, kan aldrig somna i tid på kvällarna och tar mig inte upp på mornarna... Vi hade iallafall so fram till lunch, vilket var helt okej! Sen hade vi spanska, satt mest och väntade på att den lektionen bara skulle ta slut. Slutade kvart i 1, tog en promenad till stan med Julia som skulle mot samma håll. Det känns riktigt surt att skolan har börjat igen (själv klart kul att träffa alla igen) men ändå så kommer man ju trots allt en dag närmare alla andra lov, och andra roliga saker att se fram emot! Te.x nästa vecka händer en spännande sak, inget jag kan säga så ni får se! hihi. Nu ska jag äta upp mitt äpple och se på oth, senare måste jag stretcha, stel och sån himla träningsverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0