People change, life goes on

Min lördag var jätte bra! På morgonen körde jag ett spinningpass, sen fick jag skjuts hem. Gick ut till stallet och red Ludde ut i skogen, slutade med att jag frös röven av mig. Så när vi var halvvägs hemma så hoppade jag av och gick hem, förutom det gick det bra! Duschade, bytte om och åkte sen in till stan för att möta mina kära vänner! Vi åt på eastern palace, rullade ut där en timme senare. Vi tog sen bussen för att kolla när några kompisar spelade basketmatch, sen hämtade papi mig! Idag har jag bara legat instängd på mitt rum i sängen, helt okej det med. Laddade nyss över alla bilder från mobilen till datan och raderade dom sen, så har inga bilder att visa er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0