Tell me why

 
Heellooo everyonee!
Startade dagen Amerikanska pannkakor till frukost som syster gjorde, framför film! Slöade ett tag till vi tog oss i kragen och tog en springtur. Jobbigaste på länge! Vi joggade runt Brunkullan som vi kallar det, brukar även rida där omkring. Det börjar med feeetaste backen uppför, sen blir det mer plant och nerför. Sjukt jobbigt var det iallafall, typiskt mig att börja alldeles för fort så jag får mjölksyra och håll efter 2 min. När vi kom ut på landsvägen, några meter kvar körde vi slutspört! Jag jagade, hängde med Rebecka typ 2 meter innan benen vek sig, hehe. Ska försöka börja springa nu några gånger i veckan + lite styrka och rida som vanligt. Dansen börjar snart också, fast dom ska ha extra träningar 1 gång i veckan innan den riktiga träningen börjar. Funderar på att gå, alltid bra med lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0