3 things

 
Jag har alltid otur när det gäller lottningar/tävlingar när det är fina vinster med i bilden. Är alltid så nära men ändå så långt ifrån. Det ända jag har vunnit som jag kommer på nu var en ask med hallonhjärtan och det var på ett disco i 3:an.
 
Jag är beroende av min iphone, instagram speciellt. Skulle lätt kunna laddat upp 10 bilder om dagen. Men tvingas behärska mig själv. Och det är oftast fullt med lagringsutrymme (som är sjukt störande!!) så det är sällan jag kan ta kort med den. Det jag hatar med den är att - pang så har jag 3 % batteri kvar. Händer jämt när jag verkligen behöver den. Jag har stängt av notiser, sänkt ljusstyrkan aaallt för att det ska räcka längre.
 
Jag tycker det är jätte obehagligt att gå barfota inomhus, usch hatar det. Känna allt skräp fastna, kalla golv...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket!! :) du med!
Johanna Ledström

2013-07-13 @ 20:43:16
URL: http://malinbergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0