And if i suddenly went blind, would you still look in my eyes?

 

God morgon!
Har precis vaknat och ätit frukost. Det var så skönt att få sova ut, sena kvällar och det blir inte många timmars sömn. På tal om det planerade jag och Malin vår lilla tripp igår kväll  som vi ska göra. Kommer bli så grymt! Men först måste vi jobba ihop lite pengar som kommer bli mindre kul, hehe. Idag ska jag prova ny sadel på Pytte som vi hämtade ut igår. Men jag väntar nog tills mamma kommer hem så får hon vara med, hon är lite bättre på sadlar än vad jag är, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Nora Bååth

Vilken söt katt, är det din? :)

2013-07-06 @ 11:31:25
URL: http://norabaath.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0