Presentation

 
Jag har sett att jag har fått några nya läsare att titta in här - vilket är jätte roligt! Men då kanske ni undrar. Vem är hon bakom alla inlägg egentligen? Tänkte skriva en kort presentation om mig, det kanske är kul att veta. Jag är helt kass på att skriva om mig själv, presentationer i huvudtaget. Men ska försöka göra mitt bästa, haha!
  
Som ni kanske har förstått heter jag Johanna Ledström, är 14 år (född 99) född och uppväxt i den lilla staden Östersund. Nu på en gård ute på landet med min mamma, pappa, syster, katter, kanin och hästar. En kvart ifrån staden. Jag har stooor kärlek till att sova, sommar, shopping, resa, musik, jordgubbar, choklad, Ulrik Munther, fotografering, djur, weheartit & Gossip girl. Jag är helt beroende av min iphone, och instragram.
 
 Jag skulle beskriva mig själv som en öppen person, ler och skrattar ofta, kan vara blyg med dom jag inte känner. Har tråkig humor och skrattar åt mina egna skämt. Jag får ofta höra att jag pratar fort, ibland rabblar jag bara en massa, folk får säga "va" flera gånger innan dom ens hört 1 mening av det jag sagt.
 
Jag är allergisk mot alla djur vi har, haha. Men mest mot min lilla katt Stella. Kliar i ögonen, snorig och utslag. Men den stoppar mig inte från att ha kvar dom. Hästar och djur har vi haft så länge jag kan minnas. Jag hopppade över en klass när jag gick i lågstadiet så nu går jag med dom som är 1 år äldre än dom. Jag har alltid umgåtts med dom som är äldre, mina närmsta vänner är 1-2 år äldre. Men det påverkar ingenting. Börjar 9an på prolympia till hösten. Just nu lite halv dana betyg, gör alla arbeten dagen innan dom ska lämnas in. Ska lägga ner mer tid på skolan och gå ut med betyg som jag är nöjda med.
 
På min fritid så rider jag min foderponny Pytte, hänger i stallet, tränar, fotograferar, eller är med mina vänner. Försökte sammanfatta, men hoppas ni känner mig lite bättre nu. Eller i alla fall har en aning om vem jag är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0