Svar del 1

Hur många läsare har du dagligen?
Det varierar heelt på hur uppdateringen är. Om jag uppdaterar bra så ökar ju läsarna såklart. Men det är olika, kan inte säga precis

vilka bloggar läser du?
Ärligt så läser jag inte så många bloggar, det är sällan jag tittar in och fastnar för någon speciell. Jag läser mina vänner som jag känner och har bloggar. Men här dom jag läser som jag kommer på just nu:
 
www.wkullstrom.blogg.se
www.tinkerbella.blogg.se
www.kenzas.se
www.filippao.se

vem fick dig börja blogga?
Det var faktiskt en kompis för hur länge som helst. Hon hade också en blogg då, jag tyckte det verkade kul. Och det var min första blogg, haha
 
vad har du för sommarplaner?
Jag ska lägga ner mycket tid på Pytte. Sen ska försöka jobba så mycket som möjligt. Försöka göra någon spontan roadtrip. Umgås med vänner, ev se Ulriks konsert, åka till Stockholm med Malin, kolla på storsjöcupen

vem/vilka är din/dina bästa vänner?
Mina bästa vänner är dom jag umgås mest med, och det är tjejerna i min klass som jag träffar varenda dag. Utanför klassen har jag Elin också

singel/i ett förhållande?
Stay away from me, haha nej men jag vill vara singel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0