Svar del 3

 
Varför sålde du Ludde? Ska du fortsätta rida?  
För att jag kände att vi hade gjort vårat. Och det var bara om vi hittade ett hem till han som passade. Och det gjorde vi, han trivs jätte bra där. Ja det ska jag. :)
 
För den kommande zombie invasionen vad blir ditt vapen?, och varför? 
Hahah random, jag hade strassat runt på gatorna med en mp5, största chansen att överleva med den                            
 
Hur kom ni upp med idén till ledstrom och companys morötter? (Om det hette så) Vad är det konstigaste med dej? Om idag var dagen innan jorden går under vad skulle du göra?
- Jaduu, vi hade en liten idé hur vi ville göra, sen utvecklades det lite
- Hmm, den var svår. Sorrysorry
- Spenderat den med dom jag tycker om. Fast egentligen hade jag sett på någon sorglig film och svullat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0