Tio sanningar

 
Jag hatar att klippa bort prislappar när jag har köpt något nytt, det känns som att jag kommer ångra mig på en gång. Så den får hänga kvar några dagar...
Jag kan sitta uppe med mobilen eller datorn hela natten
Älskar att shoppa, men är en sån som måste spara mina pengar iallafall annars får jag panik..
Under hela vintern känner jag mig äcklig, blek och trött
Ääääälskar musik, hörlurarna är ofta i öronen
När jag är hemma själv inbillar jag mig ofta att någon ska komma och mörda mig eller något
Jag är ingen bra simmare
Mitt fullständiga namn är Johanna Caroline Ledström. Det är ofta någon tar fel på mitt efternamn och jag brukar få upprepa "Edström?"
Jag kan vara/är väääldigt trögfattad, haha
Jag känner mig alltid bekvämare när jag är med dom som kan bjuda lite på sig själv, annars blir jag också osäker.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0