Bowling

Heej bloggisen!
Är verkligen på blandat humör just nu, problem hit och dit. Ibland vet jag inte vart jag ska ta vääägen, haha. Skönt att det snart är lov så alla kan lugna ner sig lite. Dagen har varit ganska så bra. Hade sovmorgon till halv tio, jag höll på att försova mig och missa bussen, men han precis. Innan lunch gjorde vi inte så mycket, pratade mest. Sen cyklade vi tjejer till Max, åt lunch där tjocka som vi är. Sen skulle vi bowla, som våra handledare bestämt som klassdag. Vi hade jätte roligt! Till en början i alla fall, tror vi alla tröttnade lite på slutet. Speciellt jag som inte fick några poäng alls. Aaaaja. När vi var klara där cyklade jag, Linnea och Jasmine till en second hand butik, fyndade faktiskt några saker! Hade inga höga förväntningar men det var bättre än vad jag hade trott det skulle vara. Just nu försöker vi planera brännbollsdagen som vi har imorgon, går väll sisådär.. hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0