Opersonlig blogg

Hejsaaan!
Vill först säga tack till er som kommenterar, jag tar åt mig allt ni skriver verkligen! Jag känner själv att min blogg är väldigt opersonlig, eller vad man ska säga. Te.x när jag är på dåligt humör, känner mig väldigt nere så skriver jag inte ut det till er. Det är väll antagligen därför jag försöker vara en positiv person, både i bloggen och i livet. Den senaste tiden har jag veeerkligen lagt ner mindre tid på bloggen, korta ointressanta inlägg, bilder från instagram. Men mitt liv är inte jämt så intressant, dom dagarna skippar jag hellre att blogga. Och jag har många ovisade bilder i både kameran och mobilen. Ska fixa med dom i helgen när jag får tid!
 
Allmänt så är idag min sista dag tillsammans med Ludde, imorgon ska mamma och pappa skjutsa ner honom till hans nya ägare. Jag ska inte följa med, det känns jobbigt nog att lasta han och säga hejdå. Så idag ska jag lägga all min tid med han, och sen packa iordning allt som ska med. Jag vet verkligen inte hur jag ska klara mig, det kommer kännas så tomt, aldrig kul att skiljas från sin bästavän ... Jag hoppas att ni förstår.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0