Paddling

 
Heeej bloggen! 
Nu har jag varit hemma ett tag och bara tagit det lugnt. Hela 8an har varit iväg och paddlat i 3 dagar om jag glömt att berättat det, därför jag inte har skrivit något på ett tag. Det har varit jobbigt, vidrigt, och tråkigt. Nej nu överdriver jag lite. Vi har faktiskt haft några roliga stunder tillsammans och det känns som att vi har kommer varandra mycket närmare dom här dagarna. Men ni anar inte hur skönt det var att äntligen få komma hem till en riktig dusch, toa och maaaat. Levt på ingenting där borta. Det bästa nu är att vi är lediga dom är 2 sista dagarna, sen går vi bara till torsdag och då är det skolavslutning, dessutom bara roliga dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: clara

hej alltså kan du snälla sluta lägga upp dina instagram-bilder på bloggen och blogg-bilder på instagram? Extremt tråkigt då det bara är samma hela tiden :( det är meningen att det ska vara olika! därför man har 2 saker.. (detta är bara ett tips,inget du behöver bli arg/sur på, tack och hej)

2013-06-05 @ 18:44:56
Postat av: Sandra

Håller med! Sluta med alla insta bilder gå ut och fota förfan så jobbigt är det inte.

2013-06-05 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0